New Zealand tour - Reisverslagen van Paul van den Berg - WaarBenJij.nu New Zealand tour - Reisverslagen van Paul van den Berg - WaarBenJij.nu

New Zealand tour

Hoe kan ik beter mijn vrije tijd besteden dan te gaan reizen. Ik ga naar New Zealand om daar rond te trekken. Tijdens mijn rondreis ga ik opzoek naar een leuke rugby-club en op jacht naar een baan en onderkomen.

Ik hoop de rest van mijn tour te kunnen rugbyen en uiteraard de Super XV wedstrijden volgen (en hopelijk meemaken in het stadion!)

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2014

Laatste loodjes...

27 Januari 2014

The South Island...

16 Januari 2014

Van oost naar zuid en rare namen

13 Januari 2014

Kerst en het eerste circuit in NZ

19 December 2013

Zomer! En een dag uit het leven van een Kiwi
Paul

Gek van motorrijden en rugby. Nu de kans aangrijpen om de andere kant van de wereld te zien. Eerst lekker rond trekken en Nieuw Zeeland ontdekken. Dan een baan vinden en lekker aan de gang met rugby.

Actief sinds 18 April 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10942

Voorgaande reizen:

09 Juni 2013 - 30 November -0001

New Zealand tour

Landen bezocht: